RaboShit

op .

Vooruit dan maar, ze "verdienen" het. De geldvreetapparaat is weer eens stuk bij de RABObank in Nijverdal. En de oplossing is dat je een dikke kunt krijgen want wat anders kunnen ze niet verzinnen. De RABObank gaat een probleem die ze zelf gecreëerd hebben verschuiven naar de klanten.

Ik heb niet gevraagd of ze een lieftallige dame wilde vervangen door een automaat die het steeds weer vertikt om zijn werk te doen. Bovendien vind ik dat als het apparaat het vertikt de bank met een oplossing moet komen niet moet afschuiven op de klanten. Het is belachelijk dat ze niet een noodscenario hebben in deze gevallen.

Speciaal een uurtje vrijgemaakt om de bankzaken te regelen maar dit is dus een verloren uurtje en wie kan het uurtje weer betalen? Alleen maar omdat de RABObank te stom is om een oplossing te creëren voor hun fouten? Als ik een fout maak wordt er van mij verwacht dat ik met een oplossing  komt. Natuurlijk gaat dit ook altijd niet direct maar ik zorg er wel voor dat wanneer het opnieuw mocht gebeuren er een plan van aanpak klaar ligt.

Van welk plan van aanpakt dan ook bij de RABObank doen ze of ze gek zijn. Het enige wat ze kunnen verzinnen is hat hun eigen kas gespekt kan worden. De kas van hun klanten zal ze een rotzorg zijn.

Misschien is het wel opzet dat ze zo werken. Ik kan niets storten maar moet wel mijn klanten betalen, dus even in het rood dan maar? En daar vangen ze weer een lekkere rente van, sneller kunnen ze het niet “verdienen”